Novinky
Naučíte se jazyk. Získáte mezinárodní certifikát. Statut studenta pro letošní maturanty.
zápis do března 2010,
zápisné 1.000 Kč.
Naše školka je otevřena od 7.30 do 18.00 ve všech pracovních dnech. Děti navštěvují dopolední, nebo celodenní program.
Co celý den děláme? V průběhu roku se věnujeme různým tématům, které odpovídají danému měsíci. Kromě toho hrajeme na hudební nástroje. Hodiny jsou zábavné: zpíváme, malujeme, hrajeme divadlo, používáme výukové kartičky, videa, maňásky. Organizujeme společné výlety, návštěvy divadel a muzeí, dále vánoční besídku a letní setkání s rodiči.
PROGRAM DNE
7:30 – 9:00 |
příchod přivítání – volné činnosti |
9:00 – 9:15 |
ranní kroužek |
9:15 – 9:30 |
ranní rozcvička |
9:30 – 10:00 |
výuka |
10:00 – 10:15 |
svačinka |
10:15 – 10:45 |
procvičování tématu |
10:45 – 11:45 |
pobyt venku |
11:45 – 12:30 |
oběd |
12:30 – 13:00 |
volné činnosti a odchod dětí z půldenního programu |
13:00 – 14:30 |
čas na knihu – klid nebo spánek |
14:30 – 14:45 |
svačinka |
14:45 – 16:00 |
odpolední program (sport, hudba, atd.) |
16:00 – 18:00 |
volné činnosti a odchod dětí |
Hlavním mottem: učení je zábava! Tento barevný jazykový kurz je cílený už pro malé studenty. Nový jazyk si osvojují hrou, díky tomu se děti učí a současně si i hrají! Výuka je založená na přístupu SMILE:
Skill-orientated learning – dovednostně orinetované učení (děti se prvně naučí používat sebevědomě angličtinu předtím, než je jim představeno čtení a psaní).
Multi-sensory learner motivation – mnoho-smyslová motivace žáka (hry a aktivity zapojující všechny smysly motivují děti v učení).
Intelligence-building activities – aktivity budující inteligenci (proces učení se jazyku pomáhá rozvoji celkové inteligence dětí).
Long-term memory storage – upevnění dlouhodobé paměti (hudba, pohyb, rytmus a rým pomáhají upevnit nový jazyk v dlouhodobé paměti).
Exciting sketches, stories and games – vzrušující scénky, příběhy a hry (dělají z učení angličtiny zábavu).
Učebnice Playway jsou psány autory Gúnterem Gerngrossem a Herbertem Puchtou, kteří mají mnoho let zkušeností jak s učením, tak psaním pro mladší děti. Jejich materiály přinesly mnoho důležitých poznání v oblasti neurolingvistické a v poznání rozmanité inteligence. Ve své teorii multi-inteligence, Gardner identifikoval sedm typů‚ inteligence:
-jazykovou
-logicko-matematickou
-muzikální
-prostorovou
-kinestetickou
-společenskou
-vnitřně osobnostní
Děti se učí nejlépe, když jsou stimulovány všechny aspekty jejich inteligence a proto jsme vybrali učebnice Playway to English, které zařazují aktivity obsahující hudbu, jazyk, pohyb, logiku, společnou práci a prostorové vztahy. První 2 roky se žáci učí spontánně používat a poslouchat anglický jazyk, ve 3. roce je kladen důraz na čtení a ve 4. roce se věnují psaní. V 5. roce se rozvíjí již naučené, včetně práce s různými texty a psaním různých zpráv a dopisů. Díky tomuto přístupu se angličtina stává přátelskou aktivitou i pro děti s různými poruchami (dyslexie, dysgrafie…).
celodenní program 12.250,-
dopolední program 8.500,-